tisdag 4 augusti 2009

Dunderförkyld....

...och givetvis blir det direkt en anledning till att svulla =/
Visst är det lite synd om mig nu när jag snorar så? oj oj oj....
Plus att jag inte orkat laga ordentligt mat.

Har inte varit ute på min promenader sen en vecka tillbaka. Och då kan man ju lika gärna fuska med allt annat oxå? Idiottänk!! Godis, glass, fika osv osv osv....

Men jaja.... Nu har det varit som det varit, nu är det slut på "semestern" och det är dags att börja jobba på allvar. Jag har sagt detta förr va?

Men nu måste jag komma på banan igen. Jag vet ju att det går bara man kommer in i det och har kontrollen. Jag ska tillbaks dit igen, NU!

Avgiftning från socker o annat skräp i en vecka nu, sen ska jag vara på banan igen!

Har laddat upp med en STOR bulgursallad som jag dels ätit ikväll och som jag ska ta med till jobbet imorrn.

Imorrn blir det pointsräknande!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar