söndag 9 augusti 2009

Imorgon...

....är början på nästa 20kg som jag ska gå ner =)

Jag har klarat 25kg och nu ska jag ta nästa 20kg och det ska gå lika lätt som första halvan. Jag har haft en paus över sommaren. Nu är sommaren slut, iaf i min viktväktarvärld. Ska det lyxas så ska det lyxas på viktväktarvis med förnuftet i behåll =)

Mitt första mål är att komma under 90kg innan den 27 september. Ett delmål som jag har gjort upp med en vän. Sen ska jag försöka klara 80-stecket till jul. Men kan kanske blir lite snävt. Jag ska göra så gott jag kan, sen får jag se hur det går. Men jag ska sikta på dessa mål i alla fall!

Nu kör vi!!

3 kommentarer:

  1. Pepp pepp!
    Har oxå börjat m points! :) En utmaning till mej själv att vara lika duktig i 6 ve som jag var då jag kunde köra XV:s helfart på 6 ve! Fast går det bra fortsätter jag förstås!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Lycka till med de restarande kilona!

    SvaraRadera
  3. 1,5 vecka sen uppdatering. Hur går det EGENTLIGEN min vän?

    SvaraRadera