fredag 7 augusti 2009

Motivationen räckte undefär en mil i onsdags...

...sen tornade kokosbollar, godisremmar och pizza slice upp sig på Skänninge Marken.
(*o*)

Jaja.... Jag inser ju att jag inte kan hålla på på det här sättet, för då är jag snart uppe i min "matchvikt" igen.
Det måste vara slut på alla dåliga ursäkter nu. Jag har en kvar och det är min systerdotter kalas imorrn.
På måndag blir jag viktväktare igen. Då ska jag kämpa mot sockerdemonerna som fått gödningen under dessa veckor, jag ska skaffa tillbaka min motivation och mitt "go" som jag haft under det första halvåret, börjar mina dagliga prommisar. Jag ska ta över kontrollen och bli målinriktiad OCH det viktigaste av allt! Få tillbaka rätt tänk!!

En lite påminnelse om hur jag har sett ut och hur jag ser ut nu....
Det handlar inte bara om runda kinder. Jag mår så mycket bättre nu än vad jag gjorde i vintras och jag tycker det syns på kortet?

3 kommentarer:

  1. En jäkla skillnad. De korten skall du sätta upp på kylskåpet och så tar du kopior och har i plånboken! Själv är jag fullständigt rökfri nu, och det går lättare och lättare. Vi får peppa varandra. Du är otroligt duktig. Fast du får frossa lite grand ibland, själv får jag inte ta ett enda bloss. Men jag saknar det INTE.
    /kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. WOW!
    Ramlade in på din sida via någon länk och jag bara måste berätta hur imponerad jag är över förändringen du gjort. Hoppas verkligen att du inser själv hur duktig du är. Kämpa på! Kramar!

    SvaraRadera
  3. Wow, vilken inspirationskick för mig. Jag väger 100+ nu och sitter och slösurfar in på olika viktbloggar för att få inspiration och motivation. Här hos dig fanns den visst! Hur många kilon skiljer det sig åt mellan bilderna?

    SvaraRadera