fredag 21 augusti 2009

Tack!

...för era kommentarer och PEPP! =)

Det känns som jag fått tillbaka motivationen nu faktiskt...på riktigt!

Jag har den senaste veckan haft mental träning med mig själv. Tänkt positiva saker och stoppat mig själv när jag tänkt fel tankar när det gäller min "ätstörning".
Plus att jag nu skriver upp ALLA points jag äter.

Jag har en vecka kvar på jobbet och blir sen arbetslös... I vintras när jag fick besked om varsel och så bestämde jag mig att jag skulle koncentrera mig på att må så bra som möjligt, koncentrera mig på min viktnedgång och börja motionera. Jag blev arbetslös i mitten på mars och gick hemma i tre månader och har nu jobbat över sommaren.
Jag lyckades under hela senvintern och hela våren, så nu tänker jag ha exakt samma känsla och tanke from nu och fram till målvikt.
Jag vet ju att det inte är så svårt och att det egentligen inte innebär så mycket uppoffringar. Det går faktiskt att lyxa och må riktigt gott även under tiden man viktminskar. Jag vet att jag klarar det!!
Med rätt tänk och fokusering klarar jag detta galant!!

Kram på er och tack för att ni läser.... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar