söndag 27 september 2009

Mitt 6:e delmål...

Ja, det var ett mål till visst datum och det datumet är idag. Ivåras träffade jag Emelie och vi kom överens om att jag skulle gå ner 10kg fram tills idag=90kg, men ja ändrade det till 89,9kg eftersom jag ville se en 8:a först på vågen.
Sommaren kom och jag hade lite problem att fokusera på att gå ner i vikt, det blev mest en kamp för att inte gå upp i vikt. Det här målet såg ut att inte kunna uppfyllas.

Det är inte min ordinarie vägningsdag idag, men bara för att jag hade den här överenskommelsen så vägde jag mig för en stund sen. Jag klarade det!

Vågen visade 89,8kg!!
Den här vikten kommer jag inte skriva upp i min vikttabell eftersom jag bara vill ha mina onsdagsvägning med där. Men det finns ju "dokumenterat" här och nu ska jag koncentrera mig på att gå ner nått hekto till innan onsdag.

Det är nästan en overklighetskänsla att se en 8:a först på vågen.....men det känns bra =)

2 kommentarer:

  1. Grattis!
    Jisses vad kul! Hoppas att vågen ger goda nyheter på din officiella vägningsdag också =)

    /Sara

    SvaraRadera