torsdag 24 september 2009

Träningpass ikväll...

...och jag längtar!!

Gick spåret två varv (2x2,3km) på förmiddagen. Provade att springa lite oxå, men det nog inte för mig. Inte än iaf. Det gör ont i knäna och jag känner mig för klumpig.
Det får räcka med springandet som är på träningspassen måndagar och torsdagar.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska kosta på mig ett träningskort på gymet oxå. Bara för att träna upp muskler och för att få tillgång till crosstrainer i vinter när jag vet att jag inte kommer ge mig ut på promenader i samma utsträckning.
Men det är lite tunnt i plånboken just nu när jag är arbetslös, så jag få fundera lite mer på hur jag ska göra. Jag måste nämligen binda upp mig på 12månader om jag ska få det billigaste alternativet. Eller köpa ett årskort kontant (allra billigast).
Smidigt vore det ju eftersom jag bara har två minuter till gymet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar