måndag 12 oktober 2009

Jag har fyllt år....

...och jag har verkligen firat det med både det ena och det andra!

Den "stora dagen" var i fredags. Då blev jag bjuden på mat - kebab.
Kvällen firades hemma själv med en godispåse.
Lördagen firades med goda vänner här hemma. Lax och pasta, vin och efterrätt. Kebab igen efter krogbesök (blev ju bjuden igen).
Igår var släkten här o fikade. Bullar, kakor och tårta.
Bakispizza igår kväll....

Vågen: +1,5kg sen i onsdags morse! Bra jobbat! =) eller kanske inte. Men jag fyller bara år en gång om året!! hehe...

Nu är det nya tag som gäller. Jag måste skärpa mig om jag ska nå mitt mål till våren.
"Problemet" är att jag börjar bli lite nöjd. Jag har inte svår fetma längre och jag mår toppen och är mycket mer rörlig än jag nånsin varit (eller, iaf på de senaste 20 åren).
Jag har 10-15kg kvar att gå ner. Magen sitter där den sitter, det finns bara ett sätt att bli av med den och det är att lägga sig under kniven.
Men den övriga kroppen är "ganska smal"
Och detta gör att jag inte är lite fokuserad och motiverad.... inte lika mycket som jag har varit.

Men nu kör vi!
Kommande helg väntar en kräftskiva med familjen, men jag ska försöka få till mina points inom ramarna. På onsdag som är min vägningsdag lär jag inte ha ett minus, men jag ska ha det veckan efter. punkt.

Lite bilder på födelsedagsbarnet... =)

Kram på er!!

1 kommentar:

  1. Stort GRATTIS i efterskott!! Måste säga att födelsedagsbarnet på korten är en riktig pingla!! Smal och snygg!!

    SvaraRadera