onsdag 14 oktober 2009

Dags att vända trenden......igen...

+0,3kg

Men jag känner mig ganska nöjd ändå faktiskt, men tanke på vad jag stoppat i mig. I måndags morse när jag ställde mig på vägen hade jag gått upp 1,5kg, så då kan ni ju tänka er hur mycket jag "firade" i helgen.

Men nu är det dags att fokusera igen.
Som jag har nämnt tidigare så har jag svårt att hitta samma motivation som jag haft tidigare. Jag börjar bli nöjd med min kropp (förutom magen) och jag mår både fysiskt och psykiskt bättre.

I helgen blir det kräftskiva, men då ska jag hoppa över vinet och försöka hålla mig till kräftor och räkor och undvika de goda pajerna.
Nästa vecka måste bli ett minus! Jag måste ju komma under 90-strecket igen och se en 8:a först på vågen!!
Minst en timmes motion av nått slag varje dag ska det bli oxå!

Nu ska jag ta en promenad med kameran och se om jag kan fånga höstens guldfärger. Det är strålande sol och nollgradigt. Friskt och skönt!

1 kommentar: