fredag 16 oktober 2009

Kräftskiva

Ikväll ska vi ha vår traditionella kräftskiva med familjen. De flesta har sina kräftskivor i augusti, men innan vi får till det och alla kan så brukar vi hamna i oktober.. =)
Det blir jag, mina barn, mamma, syrran med sambo och dotter.

Vi ska gotta oss åt kräftor som vi fått av min faster (eget kräftvatten) och mamma ska göra några pajer. Det ska bli sååå trevligt att träffa hela familjen samtidigt.

Jag ska försöka begränsa mina points ikväll. Kräftor är ju inte så farligt, det är väl värre med pajerna. Men jag har en del motionspoints som jag kan använda och jag ska straxt jobba ihop några till med en powerwalk.

På onsdag ska jag ha ett minus på vågen och jag ska vara tillbaka till "80-klubben"

Ha en trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar