fredag 6 november 2009

Fredag....

...och ikväll blir det inget godis, snacks eller nått annan onyttig.

Den här helgen ska jag klara inom pointsen.

Jag "snålar" lite på pointsen till lunch idag och ska äta tacos ikväll. Till efterrätt får det bli fruktsallad & vaniljyoghurt som jag kan äta o mumsa på till Idol. Det är ju faktiskt lika gott som godis, men mycket mycket nyttigare och så mår magen bättre.

Det tänkt att gå ut o festa imorrn kväll, men de jag frågat om de vill hänga med är upptagna så det blir hemmakväll imorrn oxå.....om jag inte åker ut till skogen till en kompis o sitter o pratar skit där halva natten.
Och som sagt, hade jag gått ut imorrn så hade det blivit svårt att hålla pointsen.... så det är bara bra om jag håller mig hemma.

Om jag ska klara mitt mål nu så måste jag sätta lite fart.
Om jag ska gå ner till 75kg innan min sons födelsedag den 19 april så måste jag gå ner 0,6kg i ett snitt i veckan och då har jag räknat in att jag står still över jul, inte gått upp i vikt alltså =/

Så..... 4kg ska jag ta till jul, minst. Fokusera!!

1 kommentar:

  1. Du fixar det!! Det vet jag och jag räknar kallt med det!!! Heja!

    SvaraRadera