fredag 27 november 2009

Läkarbesök

Ja, så var det första steget taget.

Var på VC idag och nu ska en remiss till plastik skickas. Bara att tålmodigt vänta på svar därifrån.

Jag trodde jag skulle får berätta mitt livs historia för läkaren. Men han mätte bara på magen och konstaterade att det var mycket och att han förstod att det var ett problem.
Så det känns nästan lite som "jahopp, och nu?"

Men det känns skönt att karusellen är igång. Sen får vi se vad som händer framöver. Jag vet bara att allt kommer ordna sig, på ett eller annat sätt! =)

1 kommentar:

  1. Hejsan
    Hoppas allt går vägen och att du snart får din operation
    Jag gjorde min stora bukplastik den 14 sep privat. Nu känns det bättre o bättre för varje dag kläder sitter bättre och jag är mer sporrad att gå ner mer i vikt, jag vet lite i fel ordning men så funkart jag.
    Lycka till :)

    SvaraRadera