lördag 14 november 2009

Lugn & skön morgon....

Sonens väckarklocka väckte mig kl7 och sen har jag inte kunnat somna om.
Fick upp och satte mig vid datorn. Funderade på om jag skulle gå o lägga mig igen, men jag beslutade mig för en god frukost istället.


Igår kväll föll jag för frestelsen.....igen. Eller rättare sagt, jag lurade mig själv.
Köpte fredagsmys "till ungarna" och la i lite extra godis, men som vanligt så var de inte hemma och jag hade påsen för mig själv.... Det kan bara sluta på ett sätt.
Men ikväll blir det inget godis alls och jag ska hålla mig inom pointsen. Punkt. Slut.

1 kommentar:

  1. Imponerande! Jag blir glad för din skull att du kan erkänna att du "fuskar" eller "faller dit"! Jag har ett BMI på över 40 och försöker numera att gå ner i vikt med hjälp av bland annat bloggande...Lycka till, damen!

    SvaraRadera