lördag 14 november 2009

Tack!

Ett stort tack till mina läsare, både ni som "bara" läser och ni som kommenterar!
Jag måste ju erkänna att det är lite extra kul med respons i text, men jag blir även peppad av att se att jag har besökare.

Det känns som besöken har ökat och det är jättekul tycker jag! Det bli ju lite "upp till bevis", jag måste ju klara denna resa. Sen hoppas jag att mina besökare håller mig sällskap när jag kommer in i etapp två; behålla målvikten. Det blir en annan resa det. Men det dröjer en liten stund så det får vi ta när det är dags =)

Efter frukosten idag så fick jag lite fredagsmysgodisångest och promenerade iväg till gymet. Ställde mig på löpbandet i 45min. Det kändes skönt efteråt.

Ikväll blir det som sagt inte något godis. Till o med mina tonårssöner är på min sida och tänker inte fresta med nått godis. Istället får vi lyxa på Potatisklyftor, stekt fläskfile och rödvinssås. Mums!!
Om det blir några points över så kan det bli mikrade kaneläpplen och lättglass. Det duger gott som godis =)
När jag lägger mig ikväll ska jag inte ha överskridit mina points!

Ha en fortsatt trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Tack själv för inspiration!

    Det låter som en väldigt smarrig middag. Jag provade att banka ut fläskfilén för ett tag sedan och det blev så himla gott. Mört och saftigt. Och skivorna blir ju större :)

    SvaraRadera