tisdag 24 november 2009

Segt o lite deppigt...

Konstigt. Det är ljust och soligt ute, men ändå kommer jag inte igång. Är så trott så trött. Kanske beror det på att jag tog ut mig lite för mycket igär kanske?
Kom lite i obalans med min styrketräning som jag försöker köra varannan dag förutom helgen så jag inte ska köra styrka alls. Möjligtvis kondition på nått vis.
Det blev styrketräning i torsdag. Inget på fredagen, inte ens kondition. Var nere på gymet, sprang&gick 25min i lördags. Fest på kvällen. Gjorde typ noll knop på söndagen.
Igår morse blev det både kondition och styrka på gymet. Sen kom jag på att jag hade aerobicsen igårkväll. Den går ju inte att hoppa över eftersom den är så rolig. Körde den oxå.

Och idag är jag sååå trött o seg!! Nästan lite deppig? Inte bra...
Jag får nog ta en lugn cykeltur i friska och LJUSA luften nu. Passa på innan solen går ner.

Kanske är det läkarbesöket som trycket lite i sinnet oxå. Är riktigt nervös för det.

Men nu....upp på cykeln o försöka njuta av lite friskt luft!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar