söndag 20 december 2009

Ang bukplastik

Först.. Tack för era kommentarer! =) Det är alltid lika roligt när jag ser att det kommit en ny kommentar. Jag tycker oxå det är jättekul när jag ser att jag har återkommande besökare, även om jag inte vet vilka ni är. Jag vet att "någon" läser här och då blir jag inspirerad, peppad, motiverad att fortsätta min resa (även om det går lite trögt just nu i juletid). Ni har del i mina framgångar, var så säkra...!!

Och så bukplastiken...
Vill först poängtera att jag inte fått någon operation godkänd av landstinget ännu. Det ligger en remiss hos plastikkirurgen just nu och jag ska bli kallas dit inom 6 månader för en bedömning.
Efter lite googlande och lite läsning på andra forum så verkar det vara väldigt olika kriterier på vad landstinget betalar. Jag tror att jag har goda chanser då jag har väldigt mycket häng och rent fysiskt är det ett hinder i vardagen.
Det psykiska planet är ännu värre...
Men som sagt, kriterierna är väldigt olika, och jag vet inte vad som gäller i mitt landsting. Ibland sparar de lite extra pengar och drar in operationer trots att man uppfyller kraven. Känns lite som ett lotteri?

Men på nått vis ordnar det sig... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar