fredag 18 december 2009

Påfyllning i garderoben

Idag har jag varit hemma hos min mamma o rotat i hennes garderob...och kors i taket, jag kommer i hennes kläder!! :-D
Hittade en jeanskjol och ett par jeans i strl 40 som mamma aldrig trivts med eftersom hon tycker kjolen är för kort och jeansen är för tajta. Jeansen är använda en gång. Jeanskjolen blir en "slit-o-släng"-kjol i sommar....
Sen hittade jag en mönstrad topp och ett linne som syrran haft med sig hem till mamma, men som aldrig använts....

Jag modellade lite och min son var fotograf. Osminkad är jag och ser ut som ett troll i håret

Syrrans gamla topp som legat oanvänd i mammas garderob + mammas jeans.
Toppen kanske är i minsta laget över magen/höften, men men....snart...
Photobucket

Linnet som prislappen fortfarande var kvar på. Den är lite glittrig i v-ringningen och upp över axlarna. Lite tajt eftersom det är en medium, men bara magen är borta så....eller ha den under någon topp. Min galna blick beror nog på ett hysteriskt utfall mot fotografen
Photobucket

Passade på att ta på mig min nyinköpta klänning. Saknas svarta strumpbyxor, men det hade jag inte hemma
Photobucket

När jag hade hoppat i min mysbrallor så kom jag på att jag glömt kjolen, så den fick fotas på galgen...
Photobucket

...och så ett före & efter...
Photobucket

4 kommentarer:

  1. Snygga kläder. Vilken skillnad på före och efter. Du ser ut som en riktig pingla på efter korten. Va stolt över dig

    SvaraRadera
  2. Gillar kjolen å jeansen..vill också ha! Va fin du är! Grattis! *peppkram*

    SvaraRadera
  3. Hej!!!
    Kollar in till dig varje dag men är dålig på att lämna kommentarer,men idag kunde jag ej låta bli!!!
    Vilken skillnad,vilken kamp du gått igenom!!!
    Bra jobbat!!!
    Vist är det härligt att komma i storlekar man bara drömt om förut,man blir på köpet en fara för sin egen plånbok:O)
    Grattis till operationen förresten och vad klokt tänkt att vänta tills viktresan är klar och du vart stabil ett tag.
    Fortsätt kämpa,du är verkligen jätteduktig!
    Kram Anette i edinge

    SvaraRadera
  4. Snablans vilken skillnad det är på bilderna! Kul att kunna gå i mammas garderob och "sno" kläder. Jag längtar tills jag kan låna kläder av min svägerska. En 23-årings garderob är alltid kul:-)

    En liten fråga angående operation, betalat landstinget det eller får du stå för kalaset själv?

    Attans vad jag är imponerad av din viktnedgång!!!!

    SvaraRadera