onsdag 16 december 2009

Remissbekräftelse

Nu när jag kom hem från träningen så hade jag fått ett brev från Rekonstruktionscentrum (plastikmottagningen)! Iiiihh! Bukplastik!

Det var en remissbekräftelse där det står att jag kommer kallas inom 6 månader. Det står även att jag kan åberopa vårdgarantin som är 3 månader, men det kommer jag inte att göra. Jag har fortfarande några kilo kvar att gå ner och jag vill hinna gå ner dom först, sen ev hinna vara viktstabil en period.
Jag har siktet inställt på en operation hösten -10, sen får vi se vad landstinget tycker om det.

1 kommentar:

  1. Åh va kul!! Jag gjorde min bukplastik i september. Försök gå ner så mycket du kan innan resultatet blir då bättre, Själv har jag lite att gå ner nu efter och visst det funkar ochså. Nyp i huden ovanför naveln och sen huden under bikini linjen det är dom två som ska sys ihop där har jag lite "höjdskillnad" men jag jobbar på att minska skillnaden.
    kram och lycka till
    ps tack för recepten hjälper mig på min vv väg mot kilona
    Carina
    caribro.blogg.se (tyvärr inte så aktiv men står lite om min bukplastik)

    SvaraRadera