lördag 12 december 2009

Julgodis och julstämmning

Ja, det är väl lite sisådär med julstämmningen, så jag tänkte att det får bli lite julmusik, glögg och göra lite julgodis idag...
Har suttit o googlat på lite och det får nog bli chokladkola, knäck och cornflakeskakor. Ska väcka sonen (det är väl dags nu tror jag?) o fråga om han har nått på önskalistan. Räknar med att få lite hjälp av honom idag....

Sen ska vi försöka låta bli det färdiga godiset. Troligen så får vi åka o lämna allt hos mamma där vi ska vara på självaste julafton...

2 kommentarer:

  1. Själv ska jag göra Wenernougat och Mozartbollar. :D Men det får nog vänta lite, annars hinner det nog ta slut... :P

    SvaraRadera
  2. Ja, så gör jag =) Jag bakar och gör knäck eller ischoklad, sedan får jag åka med den till mamma. Annars är allt borta inom några dagar bara och magen blir större.. Men jag som älskar att baka och pyssla kan ju inte låta bli ibland.

    Hoppas att ni hittar på något juligt och att du får din julkänsla! =)

    SvaraRadera