fredag 4 december 2009

Siktet inställt på fredagsmys, knytis och dans...

Var iväg till gymet en sväng på förmiddagen och det gick sååå trögt!! Puh!
Det känns som jag har nått skit i kroppen som varken vill ge mig sig eller vill bryta ut. Men men, jag tog mig igenom ett lagom styrkepass och kondition.

En dusch på det och jag är som en ny människa =D Ja, nästan i alla fall. Kroppen känns fortfarande lite trög, men om den inte kan bestämma sig så får jag helt enkelt förtränga det och se fram emot en bra helg!

Ikväll blir det lugnt o skönt. Ska sitta hemma själv och äta lite gott, mysa och titta på Idol. Vad skönt det är att jag kan njuta av mina ensamma kvällar. Det fanns en tid då ensamma fredagkvällar var fyllda med ångest. Usch. Det tiden är förbi för alltid hoppas jag. Nu kan jag njuta av dessa kvällar och de kvällar det kännas lite tomt har jag fått tillbaka min förmåga att ta kontakt med mina vänner istället för att gräva ner mig o bada i självömkan. Se möjligheter iställer för motgångar =)
Så som sagt! (jösses vad jag pladdrar på...) ikväll blir det jag, Idol, god mat, massor med tända ljus, säkert lite godis och datorn... Mys!!

Imorgon är det julskyltning i bygden och jag ska väl ta en sväng dit o se hur det går för pepparkakshusen som vi gjorde. Min sons klass ska lotta ut dom... Ja, och så kanske jag hittar nått nytt julpynt att köpa...

Imorrn kväll blir det privat fest/knytis med styrdans. En vän frågade mig i början på veckan om jag ville följa med, hon hade köpt två biljetter men fått manfall. Jättekul!
Så det blir förfest hos min väns vän (som jag inte känner) och så kommer jag träffa en massa folk som jag inte känner på festen. Eller, ja nån känner man säkert igen o så.... Det ska bli både spännande och kul. Alltid kul att träffa nytt folk!

Ha en underbar helg! Det ska jag ha! =D

1 kommentar: