tisdag 22 december 2009

Tack så mycket....(ironi)

...har inte varit sjuk sen i somras o så är det dags nu??

Hoppas hoppas hoppas att det går över! Kände redan igår att det var nått lurt när jag var o tränade. Fick så ont i luftrören efter en halvtimme på crosstrainern och det gick ovanligt tungt. Idag har halsont smugit sig på mer o mer...och nu känner jag mig riktigt ruggig.
Hoppas det är lite "hypokondri"... Jag menar, jag kanske känner efter lite för mycket eftersom jag verkligen inte vill bli sjuk just NU (vill jag väl aldrig iofs, men särskilt inte nu). Men tyvärr så tror jag det halsonda är "på riktigt" så det är bara att hålla tummarna på att det inte blir värre.

2 kommentarer:

  1. Stackare!

    Det enda tipset jag har mot begynnande förkylning är en c-vitaminchock. Gör följande:

    - Pressa all saft ur 2 apelsiner, 2 citroner, 2 grapefrukter, 2 blodapelsiner. Sila så att det är fritt från fruktkött och blanda sedan i en matsked honung. Rör om och drick ett halvt glas om dagen.

    Eller så kan du försöka med ren sprit ;)
    (Kan rekomendera vodka, äckligt som skit i ren form men ack så effektiv)

    SvaraRadera
  2. Du tror inte choklad kan fungera? =)

    SvaraRadera