torsdag 7 januari 2010

Idag är det ett år sen...

...jag gick till Viktväktarna. Var inte så jättepeppad när jag gick dit, men var desto mer peppad när jag gick därifrån. Nu jäklar! Men samtidigt med en gnagande känsla i bakhuvudet...hur många gånger hade jag inte varit motiverad och sagt "nu jäklar, den här gången!!"

Kollade mina första inlägg i januari 2009. Riktigt roligt att läsa! Det är så mycket positivt, jag har inte ens skrivit om att jag blev varslad i januari. Snacka om att vara fokuserad på att må så bra som möjligt. Och det är det som är medicinen på framgång....

Det är en liten overklig känsla. Vad hände liksom? Jag har ju gnällt o ojjat mig förstås, men i det stora hela....så har det inte var så svårt. Med rätt medicin så går det!

Har en slappardag idag. Det är kallt ute och det snöar.
Var på gymet igår, crosstrainer 20min, styrka och avslutade med löpbandet 10min. Idag blir det vila från styrketräningen men jag kanske går ner o ställer mig på crosstrainern en sväng ikväll. Annars får det bli en promenad. Nån typ av motion måste det bli iaf...

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag hittade din blogg för någon vecka sedan och sträckläste den. Mycket inspirerande!! Tack för att att du delar med dig, och roligt att din satsning ger ett sånt fantastiskt resultat!! Du har inspirerat mig att ta tag i mina överviktskilon. Lycka till i fortsättningen.
    mvh Nina

    SvaraRadera
  2. Tack Nina för dina fina rader! Lycka till! =)

    SvaraRadera