söndag 3 januari 2010

Det är nått med måndagar....

....ungefär samma sak om nyår. Det är liksom en bra dag (år) att starta om på, starta nått nytt. Och jag tror det är ganska många som känner igen sig.
På måndag, DÅ! Efter nyår, DÅ! =)

Så nu mina läsare. Upp till bevis. Nu har jag gnällt, klagat, lovat och radat upp en mängd ursäkter för att kunna dra ut på fuskandet över HELA jul & nyår.
Imorrn är det måndag och DÅ! Jag har ca 8kg till att gå ner och jag ska starta upp den resan imorrn på allvar. Inga ursäkter.

Så jag tänkte våga mig på en utmaning...

Minst 4kg på fem veckor. Någon som hänger på?
Jag börjar räkna points imorrn, men jag utgår från vikten jag har på onsdag i min utmaning.

Start 6/1 - 86,1kg
v1. 13/1 -
v2. 20/1 -
v3. 27/1 -
v4. 3/2 -
v5. 10/2 -

Så, vem håller mig sällskap?

10 kommentarer:

  1. Jag följer med, och då börjar jag med vikten jag har på fredag den 8/1! :)

    kram

    SvaraRadera
  2. Jag kan hänga på, du vinner säkert ändå! God fortsättning!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag vill börja med gratulera till din fantastiska viktminskning och en jättefin hemsida. Jag har sedan i höstas inspirerats av din hemsida. Nu har även jag bestämt mig att börja min viktresa. Jag hoppar gärna på utmaningen.Invägning på onsdag morgon!

    SvaraRadera
  4. Hej på dig!
    Jag har gått med i Caramias "rivstart 2010" Häng på du oxå vetja! Titta in till mig så har du adressen där.
    God fortsättning på det nya året och nu jäklar ska detta bli ett bra år eller hur =)
    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Va kul att du hittade till mig. Och att jag på så sätt hittade till dig. Jag lägger till dig på Rivstartslistan och länkar till din blogg. Tittar snart in igen och läser igenom din historia, du har ju redan lyckats fantastiskt ser jag på byxbilden.
    Men som sagt, nytt år och nya tag. Välkommen till Rivstart.
    KRam och pepp

    SvaraRadera
  6. Jag är med absolut, vill snabbt komma under 90 som motivation, det är 3,4 kg kvar dit. Så det blir några veckor emd hårdkörning nu =)
    "www.iamiamaria.blogg.se/halsa"

    //maria

    SvaraRadera
  7. Åh vad kul att vi är några stycken!
    Eftersom inte alla ha bloggar så tänkte jag att vi kunde uppdatera här hur det går under tiden, eller om man bara vill ge ett slutesultat?

    Jag har satt en etikett på det är inlägget så det hittas snabbt i kolumnen till höger.

    Lycka till nu allihop!! =)

    SvaraRadera
  8. Perfekt med en rivstart när ett nytt år har börjat, lycka till, ser fram emot att läsa om det :D

    Peppkram

    SvaraRadera
  9. Hej! Är det för sent att hänga på? Om inte så är jag gärna med, väger mig imorgon (måndag 11.1) :D

    SvaraRadera