måndag 4 januari 2010

Sådärja, nu är jag igång....

Tillbringade en härligt eftermiddag hos ett par vänner igår. Inklusive god mat och efterrätt =)

Nu är siktet inställt på målvikt! Jag har ett delmål kvar som jag ska försöka pricka in, plus att jag har min utmaning som jag skrev om i mitt förra inlägg.
Det är ett delmål som jag inte klarat och det är det som skulle vara klart till julafton. Jag råkade börja värma upp lite för tidigt inför jul och släppte lite för mycket på tyglarna tror jag =)
Jag tar bort "innan julafton" på Delmål 7 och lämnar det åt ödet. Det får blir när det blir och jag siktar in mig på att klara Delmål 8 och Slutmålet.

Det är nära nu.... =)

Nu ska jag kamma ner håret, hoppa i träningskläderna och bege mig till gymet. Det har oxå blivit lite lidande bland dessa helgdagar. Det beror inte bara på förkylning och halsont att jag inte varit där så frekvent.

I eftermiddag ska jag göra veckomatsedel.... Leta lite roliga recept på nätet. Börja fylla i mina points ordentligt i min excelfil.

Jäklar vad jag är peppad nu!!

1 kommentar: