torsdag 21 januari 2010

Mini-fredags-mys....

Ja det ska sonen o jag har ikväll. Imorrn åker han till sin pappa och då "missar" vi ju fredagsmyset =)
Vi brukar inte alltid ha mini-mys, särskilt inte sen jag började VV. Men nu var det längesen och jag kände för att lyxa till middagen lite....och så får det blir.
Vi ska straxt iväg till affären o köpa lite läsk, sonen ska ha lite chips o dip. Jag ska sno ihop en fruktsallad.

Till middag ska vi ha Laxfilé med bakad potatis och ägg- och räkröra
Har precis fixat ihop äggröran så den får stå o dra lite....
Tror det blir riktigt mumsigt! Det blir en del points, men va f.., det är ju mini-fredags-mys! Och jag har gått/sprungit på löpbandet 30min i uppförsbacke och trampat crosstrainern i 15min idag. Och samma sak igår, crosstrainer 30min och löpbandet 15min + styrketräning. Jag kommer överskrida med 3-4 points idag, men det har jag ju tjänat in på gymet, eller hur? =D

1 kommentar:

  1. Som du tränar så har du definitivt tjänat in de överskridna pointsen.
    Ha ett trevligt "fredagsmys"! Själv ska jag till svärföräldrarna och boka utlandsresa..... Lovely!

    SvaraRadera