söndag 14 februari 2010

Imorrn ska jag börja mitt nya liv =)

Ja, den här helgen var varit en katastrof om man tänker i points...
I fredags hade jag en vän här, vi käkade lite tacos o drack vin. Sen blev det utgång...
Igår kväll blev det pizza & godis. Idag käkade jag ute, bakad potatis o skagen.
Ikväll blev det den andra halvan av pizzan från igår.
Ingen träning. Troligen inget minus på vågen på onsdag.

Men imorrn DÅ! =D Då börjar mitt nya liv(igen). Räkna points o börja jobba igen. Det kommer kräva mer planering av mat & måltider. Sen måste jag klämma in lite träning oxå, får INTE tappa det. De första en-två veckorna kommer jag jobba kväll(må-to) så då får det bli som vanligt, träningspass på förmiddagen. Kanske lite tidigare så jag hinner pusta ut lite innan det är dags att åka till jobbet.

Min plan:
Måndag - Styrka 30min + Kondition 45min löpband el 30min crosstrainer
Tisdag - Kondition 45min löpband el 30min crosstrainer
Onsdag - Styrka 30min + Kondition 45min löpband el 30min crosstrainer
Torsdag - Vila, utepromenad
Fredag - Styrka 30min + Kondition 45min löpband el 30min crosstrainer
Lördag - Vila
Söndag - Vila, utepromenad

Den kan funka. Det kanske blir för mycket nu första veckan när jag börjar jobba, det märks.

Hur som helst så ska det bli jävligt skönt att få börja jobba igen!! Underbart! Nervöst, lite prestationsångest men underbart!

3 kommentarer:

  1. Shit så härligt att få börja jobba igen!!! Grattis igen! Vad jobbar du med? Det verkar som att det gick snabbt från besked till start.

    Skönt att höra att det är fler som har syndat i helgen.

    Nu tar vi nya tag inför veckan. Pepp pepp pepp=)

    SvaraRadera
  2. Ja för sjutton! Nu tar vi nya tag!! =)
    Ibland får man sväva ut, bara det inte blir nån vana...

    Jag kommer jobba som cnc-operatör. Har jobbat inom tillverkingsindustrin i alla år o jag lär nog bli kvar där oxå.

    SvaraRadera
  3. Grattis igen! Du vet inte om du lyckas förens du provat ju..hejja dig!

    SvaraRadera