fredag 12 februari 2010

Tacos, vin och utgång....

Ja, jag har "trånat" efter utgång sen före jul, men det har inte blivit av. Vi har inte kunnat samtidigt, sjukdom o annat strul har dykt upp.
Men ikväll kommer det en kompis hit o vi ska äta mat och dricka lite vin, sen åker vi till Tranås för att, förhoppningsvis, bosätta oss på dansgolvet. Styrdans á la Black Jack.
Känner mig lite ringrostig när det gäller styrdans/foxtrot, men det ska nog gå bra tror jag. Det finns ju ett disco oxå ifall jag blir sugen på det istället =)

Men först blir det en tur till gymet. Var där igår o körde roddmaskinen för första gången i mitt liv. Känner mig lite öm i kroppen, får se om det övergår till träningsvärk. Hoppar nog rodden idag, men tänkte ta 20-30min på crosstrainern.

I eftermiddag blir det handla hem lite mat till kvällen, städa av lite. Sen är det nog dags att hälla upp ett glas vin =)

Ha en underbar helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar