onsdag 18 augusti 2010

Drama queen

Ja, det är väl lite så jag reagerar när jag blir besviken...
Tjurar ihop och det ploppar upp en massa korkade kommentarer och tankar. Nu har besvikelsen lagt sig och jag har fått tillbaka mitt sans.

Som ni vet så har jag ännu inte nått plastikkirurgens krav på 82kg. När jag har gått ner några kilo till ska jag ringa Vårdlotsen. De har till uppgift att hjälpa patienter med vårdgarantin.
Vill inte ha mina pluskilon ifall de skulle få fart på systemet =)
Jag skulle inte dö om operationen skulle ske i vår, men jag är rädd att det drar ut på tiden ännu mer, så därför vill jag sätta ner foten och hänvisa till vårdgarantin.

TACK för respons och kommentarer och det är jättekul att jag fortfarande har läsare kvar trots mitt långa uppehåll!

Ikväll är det dags för viktväktarmöte. Första veckan är avklarad och den har gått bra. Det blev lite utsvävningar i lördags kväll/natt. Det serverades ostbricka på festen och det blev nattamat. Men inget vin...endast Pepsi Max.
Jag försökte att skriva upp allt i checklistan, jag svettades på dansgolvet några timmar och nattamaten blev mos&korv (bättre än kebab o pommes) så jag tror jag klarade den kvällen hyfsat ändå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar