måndag 16 augusti 2010

Besviken...

Ringde väntelistan idag.
För fem månader sen fick jag beskedet "nämre jul". Idag fick jag beskedet "kanske framåt våren"

Sååå besviken. Det har ju inte hänt nått? Hur lång tid kommer det egentligen att ta?

Jag frågade om vårdgarantin, men det var ingen ide att prata om den för det skulle inte gå snabbare, fick jag till svar.... suck!

Imorrn ringer jag privat plastikkirurg o beställer tid för konslutation. När jag läst på mer om vårdgarantin och samlat kraft ska jag ringa till väntelistan igen.

Badar i lite självömkan idag, men imorrn tar vi nya tag. Alltså, jag badar o vältrar mig i tycka-synd-om-tankar, jag tröstäter inte.

2 kommentarer:

  1. Vet inte var du tänkt operera dig, men du kan välja vilket sjukhus som helst i Skåne. Hoppas verkligen du slipper vänta ett halvår till.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hejsan!!!!
    Fy så arg man kan bi såna där gånger:O(
    Har du ringt vårdgarantienheten,för dom vände jag mig till då dom ej kunde lova mig en besökstid på ortopeden och jag var bestämd då jag VET att dom måste erbjuda mig en tid om dom ej själv kan hålla vårdgarantin och på två veckor så hade jag en tid på Nacka sjukhus!!!!!
    STÅ PÅ DIG!!!!!!!
    Kramen

    SvaraRadera