söndag 27 mars 2011

Minus 0,8kg

Ja det blev fredagens resultat på vågen. Helt ok. Det tuffar neråt... =)

Nu är det söndag morgon och helgen har väl inte gått i viktväktarnas tecken direkt. Men jag tycker det är rätt ok ändå. Jag tillåter mig det

I fredags hade vi pubkväll på jobbet. Företaget bjöd på medelhavsinspirerad mat. Visserligen inte så onyttigt, men det var gott =)
Och såklart en hel del vin till det...

Igår försökte jag komma ifatt med lite städning. Jag är verkligen expert att stöka till i veckorna o sen bara lämna skiten.
Men nu är det hyfsat ifatt.

Igår kväll var min kärlek/pojkvän/särbo här. Vi käkade lite gott, lax potatis och romsås och vitt vin till det. Mys!

Till efterrätt tog vi en kvällpromenad. Jätteskönt och uppfriskande efter maten.
När vi kom hem så gosade vi ner oss i soffan o tittade på film och öppnade en flaska amarone. Gudomligt gott!

Men nu är det färdiglyxat för denna helg. Nu är det points som gäller igen.
I eftermidag blir det shopping med syster och systerdotter och ikväll en tur till gymmet.

Hoppas ni haft en underbar helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar