tisdag 13 september 2011

Endorfiner...

Det är bra grejer det!
Som en drog...

För några år sen trodde jag att jag aldrig i hela mitt liv skulle få uppleva att det är SKÖNT att träna, SKÖNT att svettas, SKÖNT att att känna när hjärtat rusar...
Jag trodde väl att det bara var skitsnack.

Nu vet jag bättre... MEN, icke att förglömma, det är en färskvara. Drogen, beroendet håller i sig max 3 dagar sen kommer latmasken. Den kommer smygande med "äh, jag tränar imorgon istället. Idag är jag värd lite vila". När den börjar få ett grepp så blir det "äh, jag går till gymmet nästa vecka istället jag har så mycket att göra hemma (sitta vid datorn o Facebooka).
Osv osv osv...

Men just NU är det endorfinerna som tagit över och jag tänkte att det skulle förbli så. Latmasken kan bosätta sig i dammsugaren eller nått annat otrevlig ;P
Eller varför inte hos...


Hur som helst så känns det jäkligt bra just nu... Det har varit lite utsvävningar på helgerna, men jag tänkte att efter kommande helg(kräftskiva) så får det bli lugnt ett tag. Men jag försöker iaf att kompensera med träning. En mils promenad i lördags o samma i söndags.

Imorgon är det vägningsdag. Hoppas hoppas det är ett minus!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar