fredag 7 oktober 2011

Hej!

Det är några veckor sen sist, men nu är jag tillbaka! =)

Senaste "officiella" vägningen jag gjorde var ju den 14e september. Helgen efter var jag på kräftskiva o det tog nästan tre veckor att återhämta sig ;)
Kanske inte så illa. Men efter den helgen så däckade jag i århundradets förkylning. I nästan TVÅ veckor hade jag huvudvärk, feberkänsla(vet inte om jag hade det), halsont och luftrören ska vi inte prata om...host.
I de allra flesta fall brukar ju aptiten inte vara där den ska. Och det var den iofs inte hos mig heller. Men för att lindra halsont och tycka-synd-om-mig-känslor så blev det glass, godis o lite sämre med maten. Och så ingen träning på det...
Tjoff säger det i mina fettceller och jag går upp drygt ett kilo!

Nu har jag återhämtat mig från chocken... =)
Mest chocken över att jag åkte på en rejäl förkylning, jag brukar på min hjd känns mig risig ett par dagar.
Det dryga bonuskilot var väntat =)

Men som sagt, nu är jag åter på banan och jag hoppas fortfarande på att jag ska kunna nå målet före jul. Jag inser att det börjar bli tajt, men det får bli som det blir.

Jag återupptar min vägning på onsdag igen.

Ha en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar