onsdag 13 juni 2012

+0,1kg

Ja, det var ju nästan väntat. Jag VET att jag inte kan festa till det på det viset som jag gjorde i fredags och lördags o ändå gå ner i vikt. Det går inte. Trots att jag faktiskt har tagit mina promenader o skött mig resten av veckan. Mina fettceller är som gamar så fort de får chansen ;)
Men men, jag deppar inte ihop för det. Jag är medveten om det och jag tycker att det var värt det.

På söndagen var jag på banan igen och jag håller mig kvar. Nu jäklar ska jag ner till 79kg!!
Jag har klurat lite om jag ska sätta upp ett slutdatum. Men jag tror jag struntar i det. Jag tar det som det kommer. Möjligen delmål.
Jag har ju satt upp ett sånt för tillfället. 84kg till midsommar. Det innebär -1,3kg. Det är inte omöjligt.

Den kommande helgen har jag bestämt mig för att sköta mig. Inga utsvävningar alls, trots inbjudan till tjejkväll på fredag och grillfest på lördag. Men om jag tar med mig bilen så måste jag hoppa vinet, för det är det som ställer till det framåt kvällen....ursäkterna vinner lätt över förståndet ;)

Har ni sommar hos er oxå? Var precis ute på en milsrunda och vilket underbart väder!! Hoppas det håller i sig nu!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar