fredag 8 juni 2012

Sköna fredag!

Det bli inte riktigt samma känsla när man redan varit ledig i två dagar. Men ändå, det är nu man börjar känna av att man är långledig =)

Om ett par timmar ska jag åka o hämta min son som varit i Skottland en vecka genom skolan. Ska bli kul att höra vad han varit med om. Det har säkert varit ett fullspäckat schema.
Ikväll lämnar jag honom ensam hemma(skönt tycker nog han!) och så åker jag till kära lillasyster. Vi har länge försökt få till en kväll där vi kan äta lite gott, sippa lite vin o prata. Nu äntligen blir det av! Det ska bli såå kul!

Min lilla stolthet!
Blommor brukar gå mot en säker död hos mig, men denna verkar trivas

2 kommentarer:

  1. Upptäckte i kväll att du bloggar igen. Yippie! Jag har följt din blogg från början och den har givit mig stor inspiration. Jag går ofta in och tittar på din fantastiska viktresa. Själv har jag gjort en omstart och tappat ca 10 kilo.
    mvh / E

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Kul att kunna inspirera! =)
      Ja jag hoppas jag håller igång bloggen ett tag nu. Iaf fram till jag nått målvikten. Sen får vi se...
      Grattis till omstart och dina 10kg. Bra jobbat! =)

      Radera