lördag 9 juni 2012

Lugn lördagkväll

Nu har jag äntligen hamnat hemma i MIN soffa.

Jag har haft en riktigt mysig och rolig fredagkväll med min kära syster. Alltid jättekul, men alldeles för sällan.
Tyvärr så blir väl inte min våg lika mysig på onsdag =/
Mycket godsaker har trillat ner i magen. Vi började kvällen med ugnsstekt lax, romsås och potatis och till det smarrigt vin. Syrran hade köpt cheeseballz som jag försökte låta bli, men ja....jag älskar ostbågar o det här är ju nästan samma. Det försvann några stycken!
Och lite mera vin o lite till vin. Sen fick vi för oss att gå ut på krogen ;P Så det gjorde vi.
Där tog vi att par drinkar och ett par corona...och såklart mycket dans!
När det stängde klockan tre så knallade vi hemåt till syrran och även en kompis till henne följde med. Och så satt vi o pratade enda till klockan sex i morse. Och såklart åkte det ner ännu mer cheeseballz....

Och ikväll har jag ätit den klassiska "bakismaten" - kebabrulle!

Så nu är jag proppmätt och tänker sjunka ner långt i soffan o slöglo lite på tv. Sen tänker jag inte ha ett dugg dåligt samvete för allt jag stoppat i mig det senaste dygnet, imorrn räknar jag points igen!

Ska precis hugga in på den smarriga maten!

Hänger i baren på Harrys...

Lite mys & lek med söta systerdotter. Man kan väl säga att jag inte var den mest aktiva av oss ;)


...och nu fluffar jag till kuddarna o sjunker ner i soffan.
Ha en skön lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar