måndag 4 juni 2012

Sneak Peek!

Ja, jag kunde inte låta bli. Ställde mig på vägen i eftermiddag när jag vaknade.
Har haft liiiite dåligt samvete efter i fredags då jag drack både vin o åt glass. Första veckan liksom!?! MEN, jag har ju försökt kompensera det mina milsrundor i helgen.
Jag tror det har funkat =P
Vi får se, vet av erfarenhet att min kropp kan reagera flera dagar senare så jag ropar inte hej än. Bara lite.
Det borde i alla fall bli ett minus... På onsdag får jag se sanningen i vitögat!

Idag sov jag enda till klockan ringde. Jätteskönt! Jag har mina dåliga dagar ibland då jag inte kan sova tillräckligt många timmar. Hade aldrig det problemet när jag jobbade dagtid. Då var det dödångest istället när klockan ringde i ottan så jag vill för allt i världen inte byta arbetstider. Trivs såå bra med att jobba natt!

Nu har jag precis fått i mig lite snabblunch.

Keso & rökt skinka med lite grönt. Snabbt, lätt och gott.

Efterlyste sällskap till en milsrunda idag på Facebok sent igår kväll, men det ser ut som det blir jag och Spotify i lurarna... Men en milsrunda ska det bli!
....och efter en kik på FB ser jag nu att jag får promenadsällskap! Trevligt! =)
Det brukar inte bli riktigt samma tempo när vi är två, men det är ju desto trevligare när man kan gå o prata.

Ha en skön måndagkväll!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar