onsdag 20 juni 2012

Vad är det som händer?

Förra veckan plussade jag 0,1kg, men då fanns det en anledning!
Den här veckan har jag skött mig och plussar på 0,3kg?

Ja, jag vet ju att det kan bli såhär ibland, men det de här stunderna är inte så roliga. Direkt börjar ju demonerna bråka med mig runt hörnet, särskilt när det börjar närma sig helg... "äh, jag köper en påse godis...o så kör jag igen på måndag!"
Och ramlar jag dit blir det många dagars svullande fram till måndag. NEJ TACK!
Jag ska hålla mig på banan. På midsommarafton kommer det bli godricka, sill&poatis, jordgubbstårta och grillat o troligen lite snacks i nån form. Men endast på midsommarafton!!!

En tröst är faktiskt att jag känner på kroppen (främst magen) och på kläderna att jag minskat i mått. Jag får hålla fast vid det.... =)

Ha en fantastiskt skön & trevlig midsommarhelg!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar