tisdag 19 juni 2012

Från skogstroll till rugguggla....

Äntligen kom jag iväg till frissan!
Jag får aldrig häcken ur när jag inte redan har bokat en ny tid när jag är där... Nu har jag tänkt i flera veckor att jag borde boka en tid så jag får bort den värsta skogstrollkänslan i huvet innan midsommar =)
Imorse Hon & Han och skulle kolla om det fanns nån tid. EN tid idag kl16. Det var nog helt enkelt meningen att jag skulle har den!! Jag klickade snabbt på bokningsknappen o nu har jag förvandlats från skogstroll till rugguggla. Mitt hår kommer alltid att vara ett hopplöst fall. Men nu är det iaf lite bättre än innan ;p

Inatt bjuder min arbetsgivare på Sommarlunch á la smörgåstårta. Egentligen så sker den på dagtid på en restaurang med sommarbuffé, men eftersom vi nattjobbare inte har lust att åka till jobbet/restaurangen igen redan vid halv tolv på förmiddan så får vi smörgåstårta istället =D
Ett dilemma, hur mycket smörgåstårta kan man klämma in på 5 points?? ;)
Jag har iaf varit duktig o käkat en lättare middag, tonfisksallad...
Hur som helst, jag ska ta en bit. En liten bit. Jag får gå en mil imorrn som kompensation!


 
Imorrn är det vägning. Tjuvkollade idag när jag gick upp, det har inte känt ett skit på vågen trots en bra vecka... så vi får väl se om jag var tillfälligt uppblåst just idag eller om det hänt nått på vågen tills imorrn. Jag känner iaf på kläderna att det hänt nått så jag får ta tillvara på den känslan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar