måndag 18 juni 2012

Runkeeper

Vad jag älskar denna app!!

Den motiverar mig till tusen. Dels är det kul att "tävla" lite med sig själv att man ska hålla vissa mål, iaf inte bli sämre =)
Sen är det flera gånger som jag tänk ta timmesrundan, men sen när jag väl får upp ångan så brukar det kunna bli en mil till slut. Tack vare appen!
Sen blir det ju inte sämre av att man kan lägga ut en länk på Facebook och visa hur duktig man har varit o få cred för det ;)
Jag blir som ett litet barn...

Sen är ju allt lättare den här årstiden tycker jag. Nu har det ju inte varit någon sommar att tala om än, men det är iaf bättre än halka o snöstorm...med tanke på promenader/powerwalks.

Det syns ganska tydligt på hur jag har kommit igång med mina promenader det där året.
Juni ser ut att bli en riktigt bra månad om jag hänger i!

Idag konstaterade jag även att jag måste verkligen köpa nya promenadskor. Trots att mina är mjuka o sköna som tofflor så är de en katastrof!! Slitna, trasiga och det finns knappt nån sula kvar. De har hängt med några mil.
Det är ju knappt att man törs visa...men jag gör det ändå ;)
Kanske skulle satsa på ett par nya när semesterlönen kommer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar