söndag 17 juni 2012

Bra helg!

Den är visserligen inte slut än... Det är drygt nio timmar kvar tills jag åker till jobbet ;)
MEN, det är alltid fredag och lördag kväll som är (mer) kritiska när det gäller pointsen o mina val av vad jag stoppar i mig.

Igår kväll efter middagen lämnade jag katterna ensamma hemma och åkte till ett par vänner o hade lite lördagsmys. De andra sippade på lite vin o jag sippade på lite pepsi max.
Snacksen som var uppdukade bestod av jordnötter, chips och melon. Ett litet erkännande, ok jag tog kanske ett tiotal nötter. Men det tycker jag är heeelt ok.
Jag var ute på en promenad på 8km innan middagen och idag tänker jag kliva runt en mil (i blåsten).
Kom hem vid halv två o satt uppe ett par timmar till framför tv och dator.... (nattjobb=nattuggla)

Igår var jag ju en sväng in till stan för att handla hörlurar så jag kan lyssna på musik på jobbet igen. Den andra saken som jag skulle handla kom jag på när jag väl var där. Strumpor! Är det så konstigt att jag glömde bort det? Hur kul är det att handla strumpor? ;)

Hur som helst, jag fick med mig lite hem...
Två billiga kuddar(närmast i bild) på IKEA som pryder min soffa nu, värmeljus & väska på Åhléns och hörlurar på Siba.
Fick även med mig ett par värmeljushållare som jag ska ha på uteplatsen när det blir varma sköna sommarkvällar utan blåst ;)
Strumpor då? Nja, när jag skulle köpa det så var kön till kassan sååååå låååång så jag orkade helt enkelt inte....
Hade jag hittat några snygga kläder att handla så kunde det vara värt det, men det uteblev...

Nu är det dags för lite frukostlunch. Sov nästan till halv tolv idag. Skönt, då slipper jag vara trött framåt småtimmarna på jobbet....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar