lördag 2 juni 2012

Vin & glass


Ja jag kan väl knappast säga "hoppsan"...
Vin till maten, lite mer vin...och så  helt plötsligt kom jag på att jag hade glass i frysen och var helt klart värd det denna fredagkväll =/
Hur som helst. Vinet var gott, glassen var god. Och i samma ögonblick som jag mumsade på glassen så tänkte jag i mitt stilla sinne att jag minsann fick kompensera det med en mils powerwalk imorrn (läs idag).

Idag vaknar jag upp till storm. Stackars stackars mig, inte ska jag behöva ge mig ut i den här blåsten?? Jag hatar blåst!
Så jag bäddade ner mig i soffan med datorn i knät....i timmar.
Sen började det dåliga samvetet mala och jag började bli fasligt rastlös. Så farligt är det ju inte om det blåser?
Så på med träningskläder, runkeeper, spotify i lurarna o sen UT!!
Det blev EN MIL!! whoop whoop! Tänk vad jag kan om jag bara vill!?
Jag svor visserligen över blåsten när jag var ute, men belönade mig med ett hett skumbad när jag kom hem. Skööönt!

Ikväll kör jag den "nyttiga" linjen...
Potatisgratäng, en skiva rumpstek (rester från i torsdag) och kompletterade med en bit kycklinginnerfile till middag.
Pepsi Max som dryck istället för vin

Till snacks blir det fruktsallad med vanlijyoghurt
Jag kan om jag vill!! =)

Nu ska jag kika lite på Ocean's eleven.
Clooney är ju en favorit ;)

Imorrn blir det en mil till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar