torsdag 31 maj 2012

Minifredagsmys!

Ja minifredagsmys föddes hos oss när jag och mina söner (mest jag) tyckte det var så tråkigt när de åkte till sin pappa på fredagen efter skolan och vi bara fick varannan fredag tillsammans.
Så då fick torsdagkvällen helt enkelt bli som en fredag, därav minifredagsmys! ;)
Kvalitetstid med god mat, snacks och kanske lite kortspel eller nått annat kul...

Det här är ju några år sen men vi har haft det så de allra flesta veckorna och idag är mina söner 18 och 21 år. Artonåringen bor fortfarande hos mig varannan vecka, medans den stora endast gör lite snabbvisiter.
Nu var det rätt längesen vi hade minifredagsmys, men ikväll var det dags!

Rumpstek, potatisgratäng och fetaostsallad

Men det där med kvalitetstid efter maten glömdes visst bort. J hade nått viktigt att göra vid datorn...och jag låtsas vara lite upptagen med mitt.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar