måndag 9 juli 2012

Startar upp semestern med en brakförkylning

Bra jobbat!
Det blir liksom belöningen för hela årets slit ;)
Inte så kul kanske, men jag är iaf LEDIG!

Trots en hostig helg så har den varit toppen.
I fredags åkte jag ut med jobbet på sjön. Lite av en tradition som vi göra varje år.
Ses på eftermiddan, tar en tur på Sommen och så landar vi på Torpön och käkar mat. Är det mycket folk i hamnen så brukar vi fara vidare till nån ö. Men i år var det lite halvrisigt väder så det var inte så mycket annat folk som ville få plats i hamnen så vi låg kvar hela kvällen.
Jättetrevligt!

I lördags tillbringade jag kvällen tillsammans med vänner. Var o en tog med lite smått o gott och så dukade vi upp buffé hemma hos A-L.
Vädret var med oss och vi kunde sitta ute i hennes trädgård med utsikt över svartån. Jättemysigt.
Lite senare åkte vi iväg på dans ute i skogen, men då kom regnet o hälsade på så det blev lite avslaget

Nu ska jag snabbt bli kvitt min förkylning så jag kan njuta av min semester fullt ut. Har inget planerat förutom några grillfester och en kryssning i slutet på juli.
En lugn o skön semester får det bli!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar