onsdag 11 juli 2012

Tydligen nånting rätt med att göra allt fel..

Vet inte om det är förkylningen och hostan som tar så mycket energi.
Jag kanske inte äter så jäkla mycket, men det blir helt fel saker... Glass, rostade mackor, oboy, godis, snacks.

Trots detta så har jag gått ner. Inte mycket, men det känns som det borde visa plus.

-0,3kg

Mitt mål att börja ett nytt liv på semestern har fått sig en törn kan man väl säga.
Gå en mil om dagen och räkna points. Jag gör inget av det. Sover när jag inte hostar sönder lungorna och slappar mest i soffan o äter onyttigheter.
MEN, så fort förkylningen och det onda i halsen är borta så kör jag igång. Jag LÄNGTAR!! Väldigt längesen jag tog en milsrunda nu...

Håll nu tummarna för mig så inte denna förkylning blir långdragen!

1 kommentar:

  1. Grattis till minuset, bra jobbat! Ett minus är alltid ett minus hur litet det än är! :)

    SvaraRadera