fredag 12 oktober 2012

BMI 25,8

Nu jäklar är jag nere på rätt tal! 25! BMI 25,8
Decimalen måste justeras något bara...

Vågen var snäll idag. Har visserligen skött mig hela veckan förutom helgen då vi firade min födelsedag med diverse godsaker. Inget svullande, men ändå över pointsen...

 81,7kg / -1,7kg = 2,5kg kvar till mål!

Förvånansvärt bra eftersom jag tycker att vikten alltid står still så fort jag druckit lite vin på helgen. Tydligen inte denna gång. Men det tackar jag för. Tack tack!

Den här helgen har jag siktat in mig på att sköta så bra jag bara kan med pointsen. Ikväll ska jag ha fredagsmys med mina söner. Lite kvalitetstid =D
Innanlårstek och rödvinssås, vitlökskroketter till ungarna och ugnstekta rotfrukter till mig. En rejäl sallad till det.
Imorgon ska jag till en god vän. Vi är några stycken som bara ska ha lite soffhäng, sitta o prata o mysa. Kommer bli bjuden på mat, men även om jag inte har koll på vad det bjuds på så går det ju alltid att välja smarta val. Oftast iaf.

Ha en fin helg mina kära läsare, det ska jag ha!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar