fredag 12 oktober 2012

Nöjd & mätt och så lite soffhäng...

Den yngre sonen droppade in här efter skolan efter en vecka hemma hos sin pappa. Alltid lika trevligt när dessa fredagar kommer =)
Vid 18-tiden droppade den stora sonen in... Minst lika trevligt när han hälsar på eftersom det inte blir så ofta nu för tiden (väldigt sällsynt att han är här två helger i rad som det blivit nu).

Det blev en ganska sen middag då jag blev lite sen med köttet in i ugnen. Så när det väl var dukat så var vi hungriga så det knakade och vi rensade faten =)
Mums!
Mycket babbel o skratt blev det oxå! Samtidigt som det är lite sorgligt att det är så stora nu, så är det såå mysigt och skönt att ha en "vuxenkommunikation" med dom... Härligt härligt!

Lite soffhäng hann vi med innan de blev lite rastlösa. Ena sonen snodde min bil o åkte till sina vänner och den andra tog sin bil iväg till sina vänner ;)

Men vad gör väl det. Kom på att jag hade glass i frysen. Men en massa tända ljus, krypa upp i soffan med glass & varma hallon är inte helt fel.


En riktigt bra fredag och jag har TVÅ propoints över! Kanske blir det lite mer glass framåt natten...

Nu ska jag sjunka ner lite djupare i soffan o slötitta lite på tvn....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar