torsdag 25 oktober 2012

Långhelg!

Har slut på energi.
Höstdepp.
Mörkt.

Jag som varit så glad över att jag inte känt av höstdeppen nått nämnvärt på flera år. Nu har det slagit tillbaka.
Kan det bero på den usla sommaren? Kanske. Jag tror det.
Önskar att jag hade möjligheten att åka iväg en vecka till ett varmt ställe. Lägga mig på en solig strand o känna solen värma upp mig enda in i benmärgen. Nu fryser jag mest hela tiden....

Jag är egentligen lite anti mot deppinlägg. I min egen blogg alltså. Försöker hela tiden vara så positiv som möjligt. Men idag, bara idag, så tillåter jag mig att klaga lite...

 Hur som helst... Jag har haft lite att göra på jobbet denna vecka så jag lyxade till det o kompade ut sista natten så jag får lite långhelg. Det ska bli riktigt skönt!

I december vänder det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar