fredag 23 november 2012

78,9kg

-0,8kg denna vecka. 1,4kg kvar till min nya målvikt =)

Egentligen är jag väldigt väldigt nöjd med min vikt nu. Men eftersom jag vill ligga under 79kg även efter jul så tänkte jag vara förutseende och gå ner lite extra innan jul.
Blir nog tufft att klara det till nästa vecka, men om två veckor kanske?

HELG! Fasligt var veckorna rusar fram. Det var ju nyss söndagkväll o början på en ny arbetsvecka. Imorgon är det en månad kvar till julafton??

Hade tänkt ta en helhelg i hemmets lugna vrå, men jag åker nog iväg imorrn kväll o träffar några goa vänner. Jag hörde nått om vin, ost & kex o en massa babbel. Det går ju inte att missa ;)

Straxt åker jag iväg o lunchar med mamma och lillasyster... <3 br="br">

Ha en fin helg!

2 kommentarer:

  1. Wow. Vilka resultat.
    Grattis till viktminskningen.
    Har du bara viktväktat?
    Skitbra isf.. nästan 10 kg sedan Augudti ju :)
    KRAM och kämpa på

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Ja, hela min viktresa har jag klarat med hjälp av Viktväktarna, förutom med ett undantag i början på det här året då jag provade på LCHF. Men det var inget för mig då jag vill kunna äta av ALLT, men med måtta ;)

      Sen sista augusti har jag varit med i Viktväktarna Online. Blev trött på att jag inte tog tag i de sista kilona o hoppades på att detta skulle hjälpa mig med pepp och motivation. Hittills har det ju funkat kanon!

      Kram

      Radera