söndag 9 december 2012

Glöggkväll

Igår kväll träffade jag mina fina vänner igen. Det är verkligen livskvalite att få ha så goa människor omkring mig. Vi har så roligt och vi har alltid så mycket att prata om. Det finns inget slut på det liksom...

Glögg, vin, Jansson, snittar, ost, kex & pepparkakor... och mellan tuggorna - BABBEL! =P Love it!!

Jag har aldrig varit riktigt bekväm med att posera framför kameran. Så jag ser skapligt fånig ut, men jag bjuder på den ändå. Här precis innan jag blir skjutsad av mina snälla son.

Dukat bord

Myyysigt!

Sen avslutade vi kvällen med utgång och förbrände några kalorier på dansgolvet. Idag har huvet varit lite tungt o jag har mest hängt i soffan, tittat på "Så mycket bättre" som jag missade igår.
Men nu blir det på med vintersviden o sen ut på en långpromenad i vårt härliga vinterland!

Ikväll är det jobbdags igen, men nu är det bara TVÅ veckor kvar till 17 dagars ledighet. Det ska bli såååå skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar