tisdag 22 januari 2013

Jag äter o äter o äter....

...dags att sätta ner foten nu!!

Det är så typiskt mig, när jag är så nära målet. Då slappnar jag av, hjärnan ställer in sig på nån slags "unna-mig-frossa".
I fredags var jag på fest, blev bjuden på mat inkl efterrätt. Vin & snacks tillkom ju förstås. Så här långt tycker jag att det var ok.... På lördagen var jag "bakis" och då blir jag sugen på ALLT. Rostade mackor & oboy. Går o skåpäter mest hela tiden och naturligtvis blev det pizza på kvällen. Söndagen var hyfsad, men igår slank det ner godis när jag var o handlade. De ska byta ut lösvikstgodisleverantör och hade utförsäljning, 19,90kg/kg. Jag köpte visserligen "bara" 220g, men det åkte ner i ett nafs o jäkligt onödigt.
Inatt bjöds det på hallonglass och lakritssås på jobbet. Och som pricken över i:et så åt jag fluffbröd med falukorv(!!!) & oboy till frukost nu....

Usch & fy vilka dåliga dagar!

Skärpning!!

1 kommentar:

  1. Jag tänkte bara tipsa om tävlingen jag har just nu där man kan vinna ett peppande löparsmycke:
    http://icanrestwhenimdead.com/?p=4351

    SvaraRadera