lördag 11 maj 2013

Myskväll

Det händer alldeles för sällan. Men det blir desto trevligare när det händer. Äntligen fick jag en date med lillasyster på egen hand.
Vi lagade lite mat o sippade lite vin. Så mysigt! Tanken var väl att vi skulle ta en sväng på krogen oxå och dansa av oss lite, men tyvärr fick jag århundradets värsta huvudvärk, illamående o blev riktigt dålig. Det var visserligen vid midnatt så vi fick ju många mysiga timmar tillsammans ändå. Men ändå lite irriterande. När vi äntligen ses liksom...
Men men, som vi sa båda två idag... Hade vi gått ut på krogen så hade vi bara gjort av med en massa pengar o varit ännu tröttare idag ;)

Mys på syrrans balkong
 
På måndag är det återigen dags att börja räkna points. Vikten håller sig hyfsat, men när jag väl gör mina utsvävningar så gör jag det alltid med besked. Det har ju varit långhelg och det sätter sina spår... Men man måste ju njuta lite av livet oxå som det så fint heter. Även om jag njuter av livet när jag räknar points så måste jag ändå påstå att mina utsvävningar är lite guldkant på tillvaron. Det är inget jag tänker ändå på så länge jag inte spårar ur fullständigt...

Ha de gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar